Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Nu händer det saker inom det mediala!

Nu är jag klar med dessa kurser så jag kan erbjuda er detta:

-Djurkommunikation distans 300kr du skickar ett foto på djuret och ej ledande frågor upp till 15 st.
-Reikihealing på distans 300kr/ 30 minuter Det är en läkande healing som går till dig och sätter sig där du behöver den som mest.
-Kristallhealing på distans 200kr / 20 minuter Det är en bra energi healing och ett bra sätt att komma i balans.
-Runkort på distans 300kr (tar mig 30 minuter att tolka) en läggning är 13 kort. Finns bild längre ner på sidan vad du får svar på.
-Runor kan kastas, det är runor i trä som kan kastas eller läggas beroende på vad du är ute efter . Ta kontakt med mig om detta är intressant,så väljer vi en bra variant för just dig.

När det gäller betalning så tar jag betalt för min tid inte vad jag gör. Man betalar med fördel med swich för då är även det ditt kvitto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0