Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

bilstöd

Jag söker ju massor av hjälp från dom instanser som jag har rätt till som funktionshindrad.
Bilstöd var en sak, att få hjälp att köpa en bil som är anpassad för mig. Och i förra veckan fick jag brevet att det gick igenom, så glad. Idag har jag fått en tid till en trafikkille som ska hjälpa mig med vilka anpassningar jag ska ansöka för. Det är ett bidrag för sig.

Parkeringstillståndet fick jag dok avslag på och har överklagat.

Eftersom jag inte kan medicinera min smärta så är ju hjälpmedel det ända jag kan förlita mig på i framtiden.

Jag ligger på en 4a nu när jag är ur skovet. Så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0