Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Svimmar

Vad är det som hände mig i går? Hjälp mig sortera. Började som lätt huvudvärk inte migrän, på förmiddagen. Jag låg Satt i sängen och kände att jag orkar inte hålla huvudet uppe så jag la mig med stöd. Jag somnade på dagen och fick mardrömmar. Mådde illa huvudvärken är i framhuvudet, ska resa mig hela världen snurrar, tar mig till toa i den snurrande världen. Mår jätte illa men inte kräkilla. Hade jag inte suttit hade jag svimmat. Lägger mig igen kl är väl 18. Somnar sover till idag kl. 7. Senast jag åt något var på förmiddagen, kaffe gick i på eftermiddagen. Jag var tvungen att stänga av alla intryck som när jag har migrän. När jag själv sorterar i känslan så hamnar jag i att jag är utbränd, jag har en bacill eller så har jag så ont att kroppen slår i från. Det här hände mig för några månader sedan med, så det är återkommande nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0