Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

ont

sendragsvärk, det drar och sliter i händernas senor.
Och i bland i fötterna.

Kom på en sak, en vanligt fet person den är väl fet på händer och fötter med? Det är inte jag, jag är inte svullen eller samlar inte vatten heller.

maken har äntligen visat mig hur farthållaren fungerar i bilen. Men idag när jag försökte ta mig ur bilen så fick min axel en över sträckning eller vad jag ska säga. Jag använder vänster axel för att skjuta ifrån eftersom inte fötter och ben kan får upp mig ur bilen. Gör så ont att jag får tårar i ögonen.
Smärtan sätter sig även i ögonen har jag känt över lag i dag. Svårt att orka koncentrera sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0