Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Ibland har man inte tid att skriva

Jag väntar fortfarande på tider till smärtkliniken har inte ens på bekräftelse så jag får kolla vad som hänt i veckan.
Jag väntar på tid till Dietisten för ändring till antiinflammatorisk kost.

Sen väntar jag på att få min beställda rullstol.
Och inte att glömma jag väntar även på mina nya skor.

Jag har varit till kiropraktorn två gånger nu och det har hjälpt massor, jag sover bättre. Det känns även att jag kommit ur skovet jag varit i i vinter. Alla smärtor finns kvar men lite mindre, mer hanterligt.

Men jag har ett stort stress påslag, både inifrån och yttre så det är det jag jobbar med nu. Meditation, det är svårt med stress på slag. Kroppen hamnar i ett panikläge när jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0