Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Det händer saker...

Ja det är ett händelse rikt liv jag har.
Jag har fått minnesluckor av saker jag har gjort den senaste veckan, obehagligt. Det är bara att vänja sig säger dom som har haft dercum längre än jag.
Att man får dåligt minne vet jag för jag klarar mig inte utan min kalender. Där skriver jag ner allt.
Men jag blev riktigt rädd, obehagligt.

Idag har jag fått halva ryggen med testlappar så jag får se vad jag är allergisk i mot. En bra start. Men fy vad det kliar drar och gör ont. På måndag ska första avläsningen göras och sedan sista på fredag.

Igår skulle jag fått testat rullstol men den utprovningen är på tisdag i stället.

Jag har mått taskigt överlag i veckan, mycket huvudvärk.
Jag fick i alla fall min laserbehandling i veckan så behövligt, fick en ny axel känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0