Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Utkast: Sep. 27, 2013

Vissa dagar är inte riktigt kloka, först tåget till Stockholm, ni vet väl att klass 1 biljett är bara några kronor dyrare? Träffade söta trevliga Sanna på föreningen Stora systrarna. Sen lunchade jag och kollegan på Jensens. Och sedan tog vi oss till min läkare som satte lite sprutor i mig. På väg hem från stora staden så stöter en kille ihop med mig när han fick bråttom att hinna med sitt tåg. Jo vad händer då? Tappar telefonen och glaset går i tusenbitar :( sen har vi klass 2 biljetter hem (för att sj snubben bokat fel) så vi får stå hela resan på en timme hem. Tack SJ. Så planer för morgon dagen är att ligga i sängen med värk. (ska inte gnälla vet andra som har det värre).
God helg till alla mina vänner och er andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0