Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

livet

Den senaste veckan har gjort mig så trött så jag somnade tidigt varje kväll. Men nu verkar kroppen vara tillbaka i gängorna.

Läste om en tjej som har dercum som vill cykla, hon bad om tips.
Att cykla finns inte på kartan. Efter som vi har ont i underlivet så är att sitta på en cykelsadel ren smärta. Det räcker bra med den smärta som att sitta på en stol kan ge vissa dagar.

Att stå är smärtsamt, att gå är smärtsamt men även att sitta och ligga. Så för mig och oss med dercum handlar det om att växla.

Att avstyra smärta går, genom att jobba och frysa. Att frysa är en ytlig smärta som är mer behaglig än den smärta som sitter i kroppen.

Igår var en dålig dag, jag var seg och trött. Men lite fick jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0