Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

tungt

Mycket nu och jag blir stressad när inte allt faller på plats så att jag kan ta bort saker från listan i huvudet. Stress= små känslor stora smärtor, ont här och där.
Ensamheten man känner fast man inte är ensam. Oron för att man har dragit på sig någon mer sjukdom (det hör ju till).
Stiltje på jobbet. Mål som uppfylls eller inte uppfylls. Ny personal på väg in, men har jag orka att utbilda upp ny personal... Eller det kanske inte ens är jag som ska göra det, ska sätta det på någon annan tror jag. Jag har ju själv massa saker att göra. Men måste sätta upp ett utbildningsprogram. Sen kan vem som helst hålla i materialet. Positivt att fylla på med folk det innebär ju att vi får hjälp ,med saker vi inte hinner idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0