Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

extrem trötthet

ojoj. Många är trötta hängiga och har feber, lite ont i halsen mm.

Jobbigt när ingen är på topp runt en.
Jag behöver positiva människor för att fungera, jag hoppas dok inte jag är en som tar energi av folk. Jag är ju oftast glad och små sjungande till vardags, om det går.
Livet spelar ju en ett spratt i bland.

Så här skrev en vän på face book i dag:
”Men du ser ju inte sjuk ut”
”Du har nog bara en dålig dag”
”Du inbillar dig bara”
”Du ska se att det går över”
”Men så illa kan det väl ända inte vara”
”Försök att ha en mer positiv inställning”
”Det måste vara härligt att vara ledig”
”Det hade kunnat vara värre”
”Försök att komma ut lite mer, så blir det säkert bättre”

Jag blir så ledsen är det så här folk ser på oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0