Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Tänk att nu...

Är visst läkaren och jag bästa polare tror han, 45 minuter tog han sig tid idag igen (samma i måndags).
Ätit mjölkprotinfri mat sedan måndag kväll ska göra det en vecka men han ville kolla hur det gick ändå. Borde märkas ganska snabbt enligt läkaren. Men jag fortsätter till måndag bara för att så ska man göra :) ingen bättring än med magen. Han har även skrivit ut tavegyl så får vi se om det fungerar mot klådan.
Jag fick en ny remiss till allergiläkaren på sådana produkter som tandläkare använder. Kan ju vara bra att veta tills det blir akuttandvård för mig.

Jag lider av värmen 24 grader ute och 22 inne. Drömmen vore en sådan där litet kylaggregat. Fortsätter att köra med min förhöjda temp och värme är ju inte underbart. Är ju även ljuskänslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0