Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

ta i tu med

ska se om jag kan ta tag i några saker på listan igen.
Katterna är i alla fall ute nu.
Ska ta tag med klädbiten tror jag.
Ev. kanske det blir en rabarber paj idag. Men händerna är inte i topp och det gör ont att röra fingrarna.
Träffade vc i går för bilbidraget, hoppas det fungerar som jag vill.
Fick även svar på röntgen jag har inte artros, kan ju ses som bra men det innebär att hjälpen för den smärtan är svårt att göra något åt. Men jag tycker laserbehandlingen fungerar riktigt bra.
Växlar lite i vikt, men det har med vattnet i kroppen att göra, och nu har jag mens så det gör ju några gram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0