Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Livet...

rullar och fort går det utom inom landstinget.
Morgon dagen innebär ett läkarbesök och ett telefonsamtal av ortopeden. Spännande. Får inte glömma ta med min diagnos till VC läkaren.
Nästa vecka ska jag träffa arbetsterapeuten för första gången. Hon visste inte heller var Dercum var men jag är ju inte förvånad.
Jag väntar på broschyrer från föreningen som jag kan ge vid besök som dessa.

Jag går på laser behandling en gång i veckan och jag tycker att det hjälper. Sist fick jag iv ljus på händerna och eventuellt är dom bättre. Det är ju så svårt att säga. Nästa gång ska vi testa att ta laser på min käke och se om tandvärken blir bättre.

Jag har köpt lite nya kläder för att muntra upp mig, så roligt att känna sig fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0