Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Intolerans test bara för att

Var till läkaren han vill att jag inte äter mjölkprodukter i några veckor så vi kan se om jag är intolerant. Han gluten testade mig igen. Dottern är ju gluten intolerant.
Ekg togs hjärtat är prima.
Vi har i alla fall ett tydligt mål med magen det är ju skönt.
Han tog några rör blod skulle testa det vanliga. Lever och b 12 mm mm.

Men vad ska jag äta imorgon?? Gluten kan jag allt om, men mjölk. Laktos är lättare men till att börja med tar jag bort allt. Dom stoppar ju mjölkpulver i allt nu för tiden.

Jag tror inte jag har det, laktos eller så eftersom jag inte är svullen. Men man vet ju inte. Sista i utredningen är att röntga tarmarna, det vill man inte. Fy vad jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0