Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Helgen

Ja i några dagar har jag kämpat emot. (Det straffar sig)

Jag har fått lite att se i fram emot i sommar det är skönt.
Först ska maken och jag till Stockholm och sova på hotell och se Henrik Fexeus föreläsning. Det är en vinst jag vunnit. :)
Sen ska jag till Göteborg och träffa FB/FL vänner. Det är kvinnor som alla har barn med adhd, autism och liknande diagnoser. Det är första träffen, ska bli så skoj.
Målet är med att vi ska ta pojkarna till någon nöjes park med.
Jag har aldrig haft så mycket att se i fram emot.
Ekonomisk lite ont i magen.

I morgon är det läkarbesök igen, ska bli spännande om han läst på om min sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0