Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Jag börjar bli mig själv igen

men det tog tid denna gång. Att falla är lätt, det är trögare att klättra upp igen. Men har man varit där förr så vet man ändå hur man gör. Ett steg i taget.
Äntligen är en ny diskmaskin beställd. Vi har varit utan massa månader. Det har inneburit mycket extra stress för mig. Det blir rörigt med disk överallt. Vi är ju många i den här familjen och vårat kök är inte byggt efter att handdiska.

Våra nya små katter rör även dom till det, dom tycker inte att saker ska ligga på bordet dom rackarna. Currys och Bea är syskon som är 5 månader. När diskmaskinen är på plats hoppas jag att jag fått tillbaka orken och kan städa lite i huset.

Sol ska vist vara bra för min sjukdom så jag kanske ska ställa mig i solen en stund idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0