Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

nya medicinen

tagit tavegyl nu några dagar, det fungerar. Men vet inte hur magen tar det än. Eftersom jag även fått magmedicin så är det ju lite svårt att veta vad som gör vad. Så jag valde att sluta med magmedicinen och börjar med den efter helgen. Svårt annars tycker jag.
Tycker även att benhinnorna inte värker så mycket i dag. Kan ju hända att sprutorna tog rätt denna gång.
Psykiska på slag som stress är ju inte att föredra med denna sjukdom så nu hoppas jag livet lägger sig rätt.
Nya mål i morgon. Kanske jag kan få till skrivbordet och andra bänken i köket klara. Det handlar om pappers rensning, inte så tungt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0