Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

nöjd

Tänk att man kan vara nöjd bara för att man städat köksbänken som jag hade som mål.
En bra dag, kan hända att gårdagens sprutor gjort verkan. Eller för att jag tagit det lugnt försökt att inte bli arg och frustrerad. Det gick ända tills "någon" sa att det var bra att jag diskat tre maskiner under dagen. BRA att jag kämpar och får ondare än vad jag behöver ha. Jag bad att få hjälp att plocka ur sista klara maskinen, inte då. Den får jag ta imorgon när en ny full maskin är dax att ladda. Att bara njuta av vädret eller läsa en bok finns inte på kartan. Disk och tvätt det är min "ledighet" när jag inte jobbar. Allt är så ledsamt så då blir jag ledsen och ilska är det som kommer upp.
Jag var nere på en 4 men är nu uppe på 7, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0