Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Kl 15.15

tillbaka i sängen, men det har varit en bra dag.
Arbetsterapeuten från AF var förbi, eftersom jag är lönebidragare så får man hjälpmedel från dom. Ska nog få en ny stol för den där jag fick förut är inte bra för mig. Så dagen slutade med att jag kollade stolar för framtiden.
Arbetsterapeuten från Kommunen ska komma hem och kolla vad jag ska kunna ha i köket när jag lagar mat tex. Jag slutar ju göra saker som normala människor gör för att jag får ondare. Jag ska åter uppta mitt liv. Sjukdomen ska inte få ta de i från mig.
En sådan stol som frisörer har borde ju fungera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0