Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

att se tillbaka några dagar

Tänker på att dagar kan se å olika ut smärtmässigt.
Igår var en relativt bra dag. Men i förr går, huva.... Rastlös smärta vandrade i vågor i kroppen. Svallningar och feber toppar. Det galen.

Jag brukar använda mig av Facebook spel för att skingra tankar och meditera bort smärtan. Har knappt spelat alls dom sista dagarna. Kan inte, får ingen ro.

Jag har på det resfeber. Ska i helgen åka till Göteborg och träffa vänner som jag träffat på nätet. Vi blir ca 10 st. ska bli jätte skoj. Så klart är jag jätte oroad över hur det kommer gå för mig och min smärta, men alla vet om den. Ska inte fokusera på mig själv överhuvudtaget det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0