Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Så då var det klart

Inga stora problem det där. Ont i magen en stund, men det är jag ju van vid. Tjocktarmen är nu undersökt. Tar några veckor innan man få resultatet. Jag tålde kontratsvätskan det var ju skönt.
Trött blev jag av muskelavslappnande medicinen så klart, och så sov jag dåligt i natt. Sonen blev getingstucken så jag har letat geting som gömt sig någonstans. Helt borta är den. Men har såg den när den flög iväg. Det var hans första stick så nu får vi se till nästa gång om han blir lika allergisk som jag. Kroppen väljer liksom det nu när första sticket är kommet. Själv klev jag ner i ett jordgeting bo andra gången jag blev stucken, är inte att rekommendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0