Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Lagom väder för mig

20 grader och lite vind.
Åt bra saker i dag förutom en fika på max en liten hallonpaj med glass.
Intressant mage. Tur dom har hemliga rum i stan med. :)

En bra dag, på det hela. Stora sonen frågade mig i morse. Har du ont hela tiden? Ja det har jag, i huden ca en cm djupt över mesta delen av kroppen. Då var det armarna, som jag kände mest. Det har jag aldrig tänkt på... jag är så van vid att ha ont så den smärta som är alltid känner jag inte när ryggen smärtar, händerna smärtar tanden gör ont, fötterna skriker. Men jag har haft en fin dag med min dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0