Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Hjälp på väg

Ja, en arbetsstol till köket och en höjbarsängdel så att jag kan sitta i sängen.
 
Vi diskuterar även rullstol, men jag tvekar. I så fall blir det en transportstol och då krävs det alltid att jag har någon med mig. Den stolen har ju små hjul, så jag kan inte ta mig fram själv. Att få en annan som jag ska rulla själv låter ju mer lockande men mina händer klarar inte det.
 
I vilket fall som helst så vill jag vänta med det.
 
Men hon skulle prata med sjukgymnasten om TENS apparat. Hoppas den kan hjälpa mig. 
 
En bra dag, det han ju varit kallt idag. Mycket toalettbesök, det var negativt. Men dagen får en 7a av 10 av mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0