Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

en 4 i alla fall

tur det annars skulle jag väl tro att jag varit död.

En fin dag, jag har hällt kokande vatten på trappan för att ta död på gräs som kryper fram i mellan stenarna.

Jag har rensat lite papper, målet är ju att det ska se trevligt ut när kommunen kommer på onsdag och ska se vilka hjälpmedel jag behöver. Köksarbetsstol är jag ute efter. Men vi håller på att möblera om och anpassa själva just nu, så det är lite rörigt.

Verkar vara en ny bil på gång åt mig, tyvärr fortfarande manuelväxel men så länge fungerar den. Kopplingen är jätte lät på den och bara det är ju underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0