Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Så är det

Att stå gör ont, går inte att belasta höger foten rätt.
Att ligga på vänster sida gör ont i axeln.
Att ligga på rygg gör ont i hela kroppsytan som ligger mot sängen, så jag sitter upp ibland.
Att ligga på höger sidan vill inte min kropp göra, måste han med vana att göra.
Ligger jag på sidan så ligger även benen på varandra det gör att det gör ont mellan benen, ner på låret och där/om smalbenen möts även den ytan.
Jag ligger på ett täcke i ställe för lakan går inte eftersom jag känner varje smula eller rynka.
Jag sänker värmen och har fläkt så att jag fryser, det underlättar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0