Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Fortfarande inte i mål

Men jag är nöjd, jag ska försöka njuta av Julafton. Jag har lite svårt bara att slappna av, jag är så rädd att någon inte ska vara nöjd.
Jag vet att jag inte är en mönster mamma/fru men jag vill att alla ska må bra. Då glömmer jag gärna bort mig själv i det hela.
Men vi har bäddat sängen i vardagsrummet så jag kan ligga där och vara med och delaktig med resten av familjen. Jag kan inte sitta för länge så det är bra.
Ett paket som skulle kommit till idag, var med i lastbilen som havererade här om dagen, typiskt. Jag som var så glad och nöjd för just den gåvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0