Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

uppvaknande

Jag vaknar och går på toaletten går sedan och lägger mig igen. Jag mådde topp tipp inga konstigheter förutom kroppen. När jag sedan vaknar för dagen kl 9 så är jag yrslig och lite snurrig. Skyndar mig att stoppa i mig kaffe kaviar (för saltet) och en skvätt mjölk för magen.
Tar en mycket konstig temp 38,3 i ena örat och 37.1 i andra. Undrar vad hjärnan håller på med...
mäter trycket för att kolla upp mig, det här är tre tryck inom 10 minuter 134/ 85 112/ 86 105/82 vet inte om det är så konstigt att man mår snurrigt när övertrycker växlar så fort.

Testar en alvedon hoppas det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0