Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

ojoj

Varje dag hinner man inte skriva.
Igår var jag och fick cortisonsprutor. Så smärtsamt, det ska göra ont säger läkaren och vi men fibro gör det ondare för säger han. Jag tänker fibron pyttsan det är dercum. Tänk att inte ens läkarna på samma klinik kan acceptera vad andra läkare gör.
Natten blev en stor smärta, mycket öm efter sticken. Borde vara dödstrött i kväll men det är jag inte. Vi lunchtid idag kom effekten av sprutorna. Benen känns 10 kg lättare, så skönt.
Jag har dok varit varm i ansiktet hela dagen, vet ju inte om det har med sprutorna att göra eller om det är klimakteriet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0