Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Jo det finns possessiva saker i vardagen

Men när dom negativa gör sig påminda hela tiden så är det svårt.
Idag fick jag ögon migrän och åkte hem från jobbet.

Jag har även fått ett rakt svar om hur denna sjukdom fungerar i längden och jag fick min oro bekräftad, tyvärr. Det blir svårare med åren, skjut inte upp saker du vill göra eller prova.

Jag har idag roat mig med blanketter på olika bidrag som jag ska.
söka.
Bilbidrag
Handikappbidrag
Parkeringstillstånd
Ja sådant som man har rätt till ifall man är sjuk.

Funderar på om man ska bo kvar och få boende anpassning eller lösa det på annat sätt. Och vad är annat sätt? Bygga ut huset... så jag kan vara på nedervåningen hela tiden. Så tungt att tänka på allt.

Tur att det är mycket på jobbet så jag får annat att tänka på. Älskar mitt jobb. Mycket resande framåt i tiden.
Stockholm
Västerås
Flen
Så nu får jag testa mitt psyke när det gäller ångest att köra motorväg som uppkom föra året. Men jag har älskat att köra bil, jag har ju rest mycket i mellan Sverige. Så jag har börjat boosta mig rejält inför körning till Tollarefolkhögskola i Nacka. Kollegan och jag ska på HBTQ utbildning i helgen.

Ha en bra helg i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0