Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Förlåt.. jag har haft massor att göra.

Kan ni tänka er när man har så ont i fingrarna att man inte kan klia sig med dom? Tur att det finns redskap (gaffel).

Vad har hänt sen sist.
Varit till ortoped, benhinneinflammation och trolig artros. I morgon ska jag röntgas.Skönt att få det kollat. hon sate med en kortisonspruta, gjorde inte ont alls. Men jag vet inte om det gjort någon skillnad. I alla fall inte än.

Idag var jag till tandläkarna på specialtandvården. Troligen går det inte att rädda min framtand, om det går så kommer kostnaden bli typ 3200 kr om det inte går så blir det 24,500 kr UNDERBART, suck.

Jag jobbar hårt med att acceptera diagnosen, det är svårt.
Jag behöver en hobby, något jag kan göra fast jag har mina problem. Men jag kommer ju inte på något....

Mål: Testa laser ev. ultraljud, vem vet det kanske fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0