Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Från en böld till en cysta.

Jag ringde till öron näsa hals och frågade om ajg verkligen var tvungen att komma till dom den 24, hon ser i journalen och säger ja för du har en cysta inte en böld. Tack vårdcentralen för informationen. Man kan väl inte säga att jag har en böld och så är det en cysta. Man kan säga något är det vi remitterar.

Jaja nu är jag en smula bättre i förkylningen kroppen återhämtar sig
och jag har huvudvärk. Vila är farligt för min kropp, den hinner liksom känna efter. Full medicinering i flera veckor och nu försöker jag dra er på den då svarar kroppen med huvudvärk, tack. Hur löste jag de, jo med samma medicin som innan. Blir någon form av nedtrappning i veckan.
Denna vecka har jag träffat massor av intressanta människor, Politiker som vi samarbeta och Sofia Rapp Johansson som är en underbar person, författare och vissångerska. Ni har säkert sett henne i media om att hon stämmer staten på kapitalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0