Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Samtal med apotekspersonalen.

När det gäller allergin på tabletterna. Några scenarium :
1. mot bindningspreparatet i tabletter överlag.
2. mot hjälpmedlet i tabletter/mediciner överlag.
3. mot alla form av värktabletters verksamma ämne.

Lek inte med allergin. Nästa gång kan vara värre reaktion än sist.

Haft migränliknande känningar i två dagar. Synrubbningar och yrsel. Illamående. Men anfallet kom av sig. Jag brukar kräkas och vara säng liggandes. Ljusskygg har jag varit med. Fick tipset om att trycka på punkter i öronen som skulle hindra värken, hm det kanske fungerade :)

Höll på att svimma på apoteket men klarade mig ut till bilen. Som tur var är det kallt ute så jag vaknade till. Sällskapade sedan min man på VC. Bra ställe att vara på om man är sjuk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0