Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Det är ju sjukt

förut kunde jag vara medicinfri veckovis men nu när jag då inte kan ta medicinen så stegrar sig smärtan varje dag.
Maken masserade mig i natt igen. Så tacksam för att han finns att tillgå.
Idag stoppade jag in smärtan och åkte på Strängnäs marknad, köpte rostade mandlar och dottern köpte kokosbollar. två timmars utflykt lagom. Jag har inte mer ont än i morse. Så varför ska jag inte göra sådana saker. Jag sätter mina gränser själv.

Skäms på mig själv som gnäller för lite smärtor när mina vänner har det så mycket värre. Kram till alla som behöver det. (MS,ME,Crons,Canser).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0