Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Nu behöver jag en vändning

Så tröttsamt. I morse hade jag 38.5 i feber nu har jag ingen som tur är.

Foten kanske är lite bättre, en gnutta. Kroppen är trött, kroppen vill gråta, sådant orkar jag inte med. Försöker smärt lindra med värme och kyla. Diskvatten är bra för händerna, men att diska tar ryggen styrk av. JAG VILL HA EN NY DISKMASKIN NU.
Psykisk belastning, fysisk belastning koncentrationen tar stryk.
Inte låta det gå ut över familjen. Leende kramande snälla mamman.

Igår tränade jag min cellskräck genom att gå på teater. Gick bra, jag andades och fördel var att rummet inte var för varmt. Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0