Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

läkarens utlåtande

ja som ni läst har jag ju fibro och överrörlighet. Att jag har haft problem med huden är inget nytt och jag har trott att det hör till fibron. MEN det trodde inte allergiläkaren utan jag har ett paj hudorgan. Allergisk mot störningar, tex att duscha. Att ta mediciner gör att huden som är känslig reagerar direkt med bölder. Jag kan troligen fortsätta med alvedon forte men aldrig något starkare än
det. :(
Han ritade ett kryss med en penna utan udd i nacken på mig kl. 13.30 det krysset finns fortfarande kvar :( , nacken är ett känsligt område på huden. Inte konstigt att jag reagerar över kläder med lappar där bak. Skarvar och annat fungerar ju inte heller i kläder överlag. Jag går i mjuka kläder och kläder som inte sitter åt. BH är värsta tortyr redskapet.
Nu sätts förhoppningen till allergimedicin + alvedon. Allergimedicinen ska göra huden mindre känslig, då bör den ju inte göra lika ont och det bör i sin tur räcka med alvedon.
Läkaren tror inte att denna åkomma hör ihop med fibron.
Att jag får feber är inte heller konstigt, huden är ju kroppens största organ, och att jag inte kan sova efter jag tex duschat är ju inte heller konstigt när jag då provocerat det till max med värme.

Ja summa, lite deppig, stort hopp till ny medicin. Nya tag. Kram på er där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0