Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Hoppas det inte är psykiskt

Tog min första allergitablett idag. Jo det känns bättre, men jag fick en stor reaktion på magen. Hoppas nu inte att det bara är psykiskt, att det verkligen har effekt. Jag har inte tid för sådant här i mitt liv.
Kommer ta alvedon till natten, det är jag värld.

Kl är 19 och jag vill sova :(, är en biverkning på medicinen. Men måstena kommer före. Potatis på spisen, såsen är klar köttbullarna i micron. Lilla sonen valde mat, själv tog jag en smörgås och en påse popcorn. Magen mår bra av popcorn konstigt men den blir snabbt stabil av det. Lycka är att tugga. POPCORN är bra. Tack ni indianer som uppfann det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0