Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

NY start för bloggen

Jag har inte bloggat på många år käns det som, man är ju mer aktiv på Facebook dom här dagarna.
 
Jag jobbar inte med djurkommunikation längre utom i hobby ibland.
 
Sedan två år tillbaka jobbar jag i en förening ATSU AttTryggaSexuelltUtnyttjade, som verksamhetsansvarig i Eskilstuna. Jag sitter även med i Riksorganisationen.
 
Det här arbetet står mig varmt om hjärtat eftersom jag själv blev sexuellt utnyttjad som barn. Jag är relativt hel idag och jag har inga problem med att höra andras brättelser och upplevelser. Mig chockar man inte.
 
Men jag har ett annat problem som jag troligen kommer skriva mer om i bloggen framöver. I och med att jag har levi i kroppslig och psykisk stress i så många år, utvecklade min kropp fibromyalgi. + det är jag överrörlig.
Det innebär att jag har ont lite här och där, i skov. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0