Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Hur man gör för att bli säng liggandes!

Man klipper gräsmatten en liten stund. Ungefär lika längs som kaffet tar att rinna ner i kannan. Kroppen svarar med att skaka som om man har tränat, två timmar på gym.
La mig på sängen en stund, kroppen vill gråta men jag är inte ledsen, jag är arg. Arg på smärtan, skovet har varit allt för länge nu. Var tvungen att duscha så klart efter strapatsen. Kroppen svarar smärta på vattnet. Hårbotten ömmar, känslan att vilja raka av mig allt hår är stark, men förnuftet stoppar mig. Så ont i kroppen att jag inte kan torka mig sitter istället och luft torkar. Kroppen vill gråta, men jag är arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0