Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Paus från bloggandet

jag har haft fullt upp med sonen som tror att idag är den sista dagen. 21/12-12 ojoj. Än lever vi. Veckan har gått i toalettens tecken, magen har kraschat helt, vet inte om det är medicinen som den inte vill ha. Har tagit en paus från den, och köpt koltabletter. Man blir ur torkad och grinig. Men jag tycker att jag inte varit allt för dålig "chef" på jobbet ändå.

Idag stod jag på scen med 500 elever som skulle ha julavslutning. Vi kapade scenen och gav ut ett pris som modig vuxen till en av personalen. Tommy Flodman. Han var fritidsledare till mig när jag var barn. Och jobbar fortfarande med ungdomar, på jobbet och även inom idrotten Guif. Han blev så glad så han blev stum och det blänkte i ögonen på honom. Skoj att göra någon så glad, på jordens undergångs dagen. :)
Bilden är tagen av konstnären som skänkte tavlan som var själva priset. Ulf Rehnholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0