Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Oj jag gick sönder

Att en liten stor händelse kan göra att jag faller fy vad obehagligt.
Sonen har väntat sedan lunchtid på att vi ska äta pizza i kväll. När vi A kommer hem med kartongerna så är det fel. Allas är rätt utom den som tar det sämst. Stackarn. A kastar sig i bilen och åker till närmsta pizzeria, kommer hem med pizza MEN det blir ännu en gång fel!! Hur kan en liten kille på 10år ta det...eller jag gick sönder redan innan fel två.
Allt rede upp sig med att lilla sonen fick ta stora sonens pizza och alla blev nöjda och glada. UTOM jag, för jag in såg hur skör jag är. Ska det aldrig vända?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0