Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Ja man får väl skylla sig själv

Men ibland vill man vara frisk i kroppen.
Skottade snö i en halvtimme igår, tung isig vall vid vägen.
Men jag visste ju att det skulle straffa sig. Jag jobbar hemifrån sängen. Det har fungerat bra.
Har fått massa gjort.
Har skickat en berättelse till våga anmäl.se får se när den kommer ut. Att inte våra anmäla sexuallbrott är ju vanligt. 80% väljer att inte anmäla. Tråkigt att folk inte törs. Bort med tabut. Vi skyddar ju inte bara oss själv utan även förövare. Den kan fortsätta i godan ro, och utsätta andra.
 
 
Ni som önskar att ni bor i hus, fundera om. Tänk om det snöar och är kallt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0