Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Dagen började bra..typ..

Fick en massage från min man. Det gör att jag nu är lite mjukare i ryggen, men öm.
 
Vi låg och pratade och han hjälpte mig sortera tankar och vad som är måsten och bör. Är så tacksam för denna man som finns i mitt liv.
 
Jag känner mig inte stressad men jag förstår att kroppen ligger i stress när den har ont, det gör ju inte saken bättre. Rund gång liksom. Ligger nu och lyssnar på julradion.se som jag rekomenderar er alla.
 
Ska jobba lite idag med från sängen, men mest som handledare till dom som behöver stöd. Fungerar ju bra det.
Ska sen se om jag kan ta mig ut på en promenad, bara för att jag bör.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0