Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Ojoj...

Skolstartsvecka för två av barnen. Och massor som händer på jobbet.
Nu ska man komma ihåg saker, det är inte min starka sida. Men jag organiserar så gått jag kan. Jag är ju inte ensamstående så jag får ju hjälp på vissa plan.
Tex så kliade min man på min rygg nyss, skönt tre riv sedan ömmar den och gör ont. Men min hud kliar och kliar. Jag har inte exem men små bristningar i huden som läker sakta kliar med. Jag har lätt att få ärr jag läker dåligt. Har hud bristningar efter graviditeter så att magens naturliga elastisk försvan för 10år sedan.
Det innebär självklart psykiska påfrestningar med.

Men idag är en bra dag. Borde ha mer ont efter vattengympan men det fungerar. Huden reagerade i duschen men inte få farligt.

Idag ska vi promenera, vi går ca 2,4 km flera gånger i veckan. Runt våran vackra å i Eskilstuna. När vi nu ska flytta vet jag att vi får tråkigare vy på promenaden E20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0