Kontakta mig på min e-mail; [email protected], eller via telefon 0767 95 19 65.

Att sova...

är ett problem med många lager.
Smärtan gör att jag vaknar när jag rör mig. Röra mig gör jag typ 3 gånger då jag gör stora vändningar. Jag kan även vakna av att täcket ligger på mina ömma fötter. Det var dok ett tag sedan.
Sedan har vi smulor i sängen, min hud är så känslig så att jag känner allt. Så en T-tröja måste jag ha som gör det lättare att undvika. Den hjälper mig även med svett på onormala ställen, jag är ju fet (japp så är det) så jag blir svettig mellan magen och kroppen.
En annan vinkling är att jag sover så ojämnt, vaknar väldigt lätt. Det botar jag med att ha ljud på när jag somnar.
Jag kan annars vakna av att något försöker ta kontakt med mig från andra sidan. Mycket tråkigt tycker jag, jag vill sova och jag behöver min sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0